Sunday, July 3, 2016

Nå er tiden snart her...

Nå er det ikke lenge igjen.. Vi har ventet lenge på å se gullet. Hvordan ser gullet ut og hvordan personlighet har gullet? Det er spennende. Kanskje babyen likner på begge eller  mest på besteforeldrene.
Vi har en spennende tid i møte. Selv er jeg ganske klar for å ikke ha så stor mage lenger. Hvordan det er å ha liten mage er ikke akkurat noe jeg husker så godt. Akkurat som at jeg ikke kommer til å huske så godt hvor vond fødselen er når jeg først får se det vakre miraklet. Ja visst, det er et mirakel!! Mange velger at nå eller nå eller ikke nå vil de ha barn. Andre kjenner på den enorme takknemligheten det er å faktisk vente ETT barn! Wow Gud har gitt oss ett barn! Så er det opp til Herren selv å bestemme om det kommer flere.
Men selv om vi venter dette fantastiske miraklet, så merker jeg at det er lett og ta det forgitt at vi nå venter barn. Uff, vi må være takknemlige og ikke glemme hvor vi var før!
Tilbake til at jeg kommer til å glemme smerten når jeg først får se barnet, det står det om i Bibelen. Endetiden står sammenliknet med en kvinne med veer.
Jeg tor at vi lever i de siste tider, jeg tror at veene for verdens slutt er her og på vei. Jeg tror at Herrens gjenkomst er nær. Om det kommer vanskelige tider nå, så vil vi likevel glemme dem når vi kommer til det som er såå mye mye bedre! Selvfølgelig det gjelder de som velger Herren først og vil gå Hans vei. For de andre så er det ikke noe godt, når tidsalderen er slutt.
Det er enten himmel eller helvete. Vi må velge i dag hvilke vei vi vil gå på. Vi vet IKKE når det er for sent.

" For jeg er overbevist om at lidelsene i den nåværende tid er for ingenting å regne sammenlignet med den herligheten som skal bli åpenbart på oss." Romerbrevet 8:18

No comments: