Monday, March 22, 2010

Tebake Ifrå Turen! =)


Ja, nå æ æg tebake igjen på min PC.. :)
Litt irreterende egentlig atte æg he tilgang te PC, då kan æg bli sittende her ein goe stund...
HAHA nå gjekk akkurat strømmen i heila huset og truligt heile garden også... hmm.. det va mørkt :P kullsvart.. æg får bare sitte her litt te då, hadde tenkt mæg ein tur på do, men det får vente.. :)
jaja.. Gud æ fantastisk Goe..!! Han he vore me mæg på tur!! Aldri om æg villa lagt Han igjen.,. Min trofaste Venn som ALdri svikte.. Han gjer mæg fred og glede på innsiå sjøl om livet utenpå iche alltid tilseie det..
Uansett kæ æg he gjort eller sagt eller tenkt så æ Han forsatt hos mæg, og Han ser te hjerta mitt og iche utsiå.. Han dømme mæg iche for oppførselen fordi Han ser te hjerta..
Trur me må begynna å Sjå på hjertene te folkå rundt okke og iche bare sjå på utsiå eller oppførsel.. Mange forskjellige grunner te atta folk oppføre seg rart, eller i det heile tatt oppførselen te folk. me må sjå bak fasaden ( oppførselen) og inn i hjerte :)

Her tenkte æg og legga ut to bilder ifrå butikk Turen me Mort1 :)



Kanskje iche det besta bildet av mæg.. men legge d ut te ære for Mort1 :)

Turen te Rogaland he vore kjempe fine.. :D
he fått så mange bønnesvar av Min Herre! Takk Gud og All Ære te Dæg min Herre!!
Kvær minste lille ting æg he bedt om he æg fått svar på.. Alle mulige ting.. haha Han æ så goe.. og Han æ verdens Morsomste.. Han svare me dei morsomste svarene:P Te og me om æg ber Han vekka mæg om morgenen så vekke Han mæg gjerna 5 min før vekkerklokkå eller opp te 50 min før :P haha
Han æ Virkelig mitt Liv.. Stolte av å kjenna Han..!! :D
HAn gjer mæg alt æg trenge te :) trenge iche ein gong og bekymra mæg :)
Her æ nogen bilder ifrå denne turen!

Mine og Grandpa sine sko.. me tog tilfeldigvis på sko me samme farge kvær gong:P

Daniel og mæg
<- g="" m="" og="" span="" vikki="">

Dagens Bibelvers:" Men Han ble såret for våre overtredelser, Han ble knust for våre misjgjerninger. Straffen for at vi skulle få fred, rammet Ham, og ved Hans sår har vi fått legedom."








No comments: