Monday, March 8, 2010

Min Herre Lever!

Idag har jeg vært syk, så har ikke vært på skolen,
men det betyr ikke at jeg ikke kan tenke på Gud.. D
et er jo tross alt livet mitt!! :D
Vi som tror på Gud og og har Han i våre hjerter er jo like mye mennesker som alle andre.. så vi går gjennom prøvelser akkurat som alle andre.. Men det er så godt å kjenne at Herren min hjelper meg gjennom!!
Livet er godt å leve selv i vanskelige tider!
Jeg tror tiden er inne for og ta ett standpunkt i livet! At vår Herre lever vet vi jo.. det kan vi jo bare se rundt oss!

Han skapte jo naturen + at Han har skapt alle oss mennesker.. vi mennesker tror gjerne at det er mor og far som skapte oss, men Nei! det er ikke sannheten.. Gud skapte oss, de var bare ett redskap.. Gud visste at nesen din ville se ut som den gjorde, til og me før dine foreldre ble sammen. Han ØNSKET at du skulle få leve, selv om gjerne ikke dine foreldre gjorde det! Han har en plan me ditt liv, at du skal leve ett fullverdig liv me Han! Han synes du er dyrebar og du betyr mer enn hele verdens rikdom..
Noe og tenke over..
Gud vil ikke atte du skal bli nedtrykt av hva mennesker mener og sier om deg!! det spiller jo ingen rolle, de skapte jo ikke deg. Nei, så da betyr det ingenting hva de mener om deg!! for Han som skapte deg synes du er perfekt om du er rolig eller vill.. du er skapt i Hans bildet!!

Dagens Bibelvers : "Så skapte Gud mennesket i Sitt bildet. I Guds bilde skapte Ham det. Til mann og kvinne skapte Han dem," 1. Mosebok.1:27

No comments: