Friday, March 5, 2010

Mars

Hei :)
ja nå er det veldig lenge siden jeg har vært innpå denne siden her og skrevet litt :)
siden sist har jeg begynt på Bibelskole og æ nå i slutten på det siste året.
å lære om Gud vår skaper er ALLtid interressant.. Takker Gud for at jeg får være så heldig å få æren av å sette av to år på Ham! :D
Jeg har vært litt syk i det siste, så er ikke så mye jeg har gjort som er verdt å skrive om. Men jeg har jo hengt me ei fantastisk jente som jeg kaler Sunfrid >
kjempe gla for å ha fått æren av og bli kjent me henne :)
Her æ ett bildet av hu!! tenkte dere skulle få æren av å se henne!


Ellers idag hadde jeg bare tenkt å ha en slapp dag egentlig, helt til Salto kom spasserende rett inn på rommet mitt ( UTEN OG SPØRRE!) jaja..
Han vet jo at han alltid er velkommen hos meg..
etter en lang krangel ble han me på en liten fotosession.. :)
som han tydeligvis ble helt utslitt av siden han nå ligger her ved siden av meg i sengen å sover..
her legger jeg ut noen bilder av skjønnheten :)


Dagens Bibelvers:
For Jeg vet hvilke tanker Jeg tenker om dere, sier Herren, tanker til fred og ikke til noe ondt. Jeg vil gi dere framtid og håp. Jeremia 29:11

No comments: