Sunday, March 14, 2010

Tenke...

Ja, nå sitte æg her .. tenkte æg kanskje sko skriva noge.. :) men vett ikke kæ heilt ennå.. idag er klassen og har møte ein plass ( huske ikke heilt kor!?! ) har vondt i kroppen, beinå verke og er svimmel + har vondt i magen, så var ikke helt opp for å holde masken foran folk idag.,. holder meg heller på rommet..
Har funnet ut en ting med meg sjøl, som eg også tror gjelder flesteparten av menneskeheten.. me skal liksom alltid holde masken.. æsj.. korfor skal me alltid det.. Jeg tror det ligger en frykt for at folk skal se at du er svak..
I mitt tilfelle æ det nok det at eg ikke vil folk ska synes synd på mæg.. selv om jeg heller ikke ønsker å få mistillit av folk .. at de ikke tror meg.. Jeg har begynt å tenke at det er bedre at folk ser din svakhet, enn at du stenger deg inne i ett skall for at folk ska tro du er perfekt..
Har en åpenbaring til dere; "Vi er IKKE PERFEKT!" Vå går jo hele tiden rundt og tror at folk er Perfekt, det gjør oss nedbrutt og føler oss svake mennesker.. Men slipp heller masken og tørr og la folk synes du er rar eller svak.. da føler ihvertfall ikke folk rundt deg at de er mindreverdige. Vell de kan jo føle seg mindreverdige, men da kan det jo skyldes at de ser at du tørr og vise din svakhet- Da vil du vokse i deres øyne..og du vil tjene på det.. Kanskje du da er ett forbildet for de.. selv om du forsatt føler deg mindreverdig i deres selskap. slapp av da er det nok fordi de forsatt bærer på skallet.
Husk at i våres svakhet er vi Sterke i Gud!! vi er svake mennesker, men la heller dei andre se det.. er vell bedre folk ser det me ein gang, enn at dei finne ut av det ette ein tid .:)
Sunfrid kom inn te mæg ista me ein Marihøne:) Den hadde to prikker på ryggen.. :) Hu hadde funnet den på badet.. fikk ikke tatt bildet før den fløy, så nå vet eg ikke kor ann e.. hihi.. Dei seie Marihøner bringer lykke.. Tror ikke på det, Men at Gud kan gje lykke - ein indre lykke- det æ eg heilt sikker på!! Takk Gud for det evige Liv me deg!! 

Dagens Bibelvers ; "
Min nåde er nok for deg, for kraften fullendes i svakhet.» Derfor vil jeg helst være stolt av mine svakheter, for at Kristi kraft kan ta bolig i meg.... For når jeg er svak, da er jeg sterk." 2.korinterbrev.12:9 og slutten av 10

1 comment:

Anonymous said...

Hei på du:) du e sinnsykt flink til å skrive lille venn:) og eg kan vel ikkje bli mer enig i det du skriver:) det å vise sin største svakehet, e ikkje bare bare.. E vel noe av det tøffeste man kan gjøre.. Det å gjøre det viser virkelig styrke:) STÅ PÅ KATTY! Du e bare rå..:) endelig fått komentert bloggen din:-D Guds fred!