Wednesday, June 8, 2016

Uansett!

Ja, hva synes du om regnet? Det var ikke sol og så varmt i går. Jeg tok et bildet av regnet på gresset.


Jeg synes det er fint med regn, selv om jeg så klart liker sol og varme. Men jeg liker jo også farger og da må jo regnet til. Hvis vi bare hadde hatt sol og varme så hadde det ikke vært så grønt her som det er.  Slik er det også med motbakker, man blir sterkere om man går lik lengde i motbakker som man går rett frem. Det å glede seg uansett, for at det tross alt finnes En som er sterkere enn omstendighetene er fantastisk.
Det å gå til Herren uansett er best! Enten man har det helt fantastisk eller om man ikke har det lett! Det er bare Han som kan gi glede på dypet i uansett hvilke situasjon man er i.
Takk gode Gud for Din glede og kjærlighet!!

"En salme av David. Herren er min hyrde, jeg mangler ingenting. Han lar meg ligge på grønne enger. Han leder meg til hvilens vann. Han fornyer min sjel. Han leder meg på rettferdighets stier for Sitt navns skyld. Ja, selv om jeg må vandre gjennom dødsskyggens dal, frykter jeg ikke for noe ondt. For Du er med meg. Din kjepp og Din stav, de trøster meg.
Du dekker bord for meg framfor mine fiender. Du salver mitt hode med olje, mitt beger flyter over. Sannelig, bare godhet og miskunnhet skal etterjage meg alle mitt livs dager. Og jeg skal bo i Herrens hus til evig tid." Salme 23:1-6

No comments: