Friday, November 29, 2013

Verdens beste venn

Tenkte jeg skulle skrive om verdens beste Venn! Når jeg virkelig er med Han, så trenger jeg ikke å føle meg dum. Han liker meg som den jeg faktisk er. Masker trenger jeg ikke å ha. Faktisk så liker Han ikke at jeg har masker på. Han liker når jeg er meg selv. Han synes at jeg er vakker slik jeg er.
Ååh, jeg er så heldig. Jeg kan fortelle Ham ABSOLUTT alt! Hvem ønsker ikke å ha en slik en venn? Du kan og få bli kjent med Ham om du vil :)
Han lytter når jeg snakker, jeg kan fortelle i det vide og brede og Han lar meg få ut det som skal ut, og Han lærer meg og viser meg hva som er rett. Han blir lei seg om jeg blir lei meg, Han har virkelig omsorg og kjærlighet. Og jeg burde egentlig fortelle alle at jeg er Hans venn. Jeg burde faktisk vært mer takknemlig! Han er jo rett og slett den som bør være det aller viktigste for meg.
Jeg burde faktisk fortelle dere at Han valgte mitt liv fremfor Sitt, da Han gikk i døden for at jeg skulle få leve! Men du som leser dette, vær ikke redd for at Han ikke er her hos meg, for Han er nemlig stått opp igjen. Han sto opp den 3.dagen etter at Han døde på korset for verdens synd. Ja, kanskje du har skjønt lenge hvem jeg skriver om, det er Jesus Kristus Guds Sønn!
Vil du også bli kjent med Ham? Du kan trykke her  så kommer du på en side hvor det står hvordan du kan bli kjent med Ham! Gjennom Jesus så kan du komme til Gud!

" Ære være Gud i det høyeste, og fred på jorden, Guds velbehag blant menneskene!" Lukas 2: 14

No comments: