Saturday, July 27, 2013

Kjærligheten

Om du ikke tror at Gud skapte himmel og jord, kan du bare se på himmelen. Jeg liker å se opp mot fjellene om morgenen og ser gjerne skodde som også gjerne beveger seg, det er så mektig. Det er godt å nyte Herrens nærvær. Ta seg tid til å lytte til hva Han har å si og lese Hans Ord Bibelen. Det er fantastisk å få være i nærværet til himmelen og jordens skaper.
Så du deg forresten i speilet når du våknet i dag? Da har du allerede sett Guds praktfulle skaperverk. Gud skapte deg ordentlig.
Gud er kjærlighet og skapte deg akkurat slik Han ville at du skulle være, Han gjør nemlig ikke feil.
Gud viser kjærlighet og oppdrar. Den beste å bli oppdratt av er Gud, Han oppdrar med kjærlighet og det Han lærer oss er rett!

Takk gode Gud for at jeg får være Din. Takk at jeg får kjenne Store og mektige Deg! Takk at du elsker meg og at du behandler meg med kjærlighet. Du er fantastisk!

For å lese hvordan du kan ta imot Herren i ditt liv, trykk her.

"Den som ikke elsker, kjenner ikke Gud, for Gud er kjærlighet."
1.Johannes 4:8

No comments: