Monday, October 22, 2018

Når ble du satt til å bestemme over død og liv?

I det siste så har det lagt meg litt på hjerte dette med verdifulle nydelige babyer. Om du har fulgt bloggen min eller bare lest flere innlegg så vet du kanskje litt av historien min. Jeg fikk for en del år tilbake vite på sykehuset at jeg kanskje aldri kunne få barn. Etter at meg og Morten giftet oss så bad vi til Gud om at vi skulle få barn. Og ja, Han som er Den Allmektige Skaperen har svart oss på bønn og gitt oss to fantastiske barn.



Men så er det slik at ikke alle mennesker må be til Gud for å få barn. Mange blir gravid uten å ville det også, de ønsker virkelig ikke dette/ de barnene. De velger å gå til legen å ta abort som det så fint heter. 
Så her kommer virkelig alvoret inn.. Fordi man ikke ønsket et barn så går man likevel til legen og dreper den eller de uskyldige skattene som Gud hadde plantet inni dem. 
Det går under navnet abort, men burde egentlig gått under det rette navnet DRAP. Og det ikke et usselig uskyldig drap, men rett og slett TORTUR!  Jeg håper alle dere som leser dette innlegge vil være med å oppmuntre folk som er satt på et valg  (et valg man egentlig aldri skulle vært satt på, fordi når det først er liv så er det helt klart galt å drepe) , til å ta det rette valget om å la det nydelige barnet leve! 

Legger ved et bildet av en gravplass, barn som er uønsket og blir torturert og drept i morsliv, blir bare «glemt» ,mens barn og voksne utenfor morsliv gjerne får en gravplass og blir husket.



Heldigvis! Gud ser barnene som mennesker ikke vil ha. Gud vil ha de, Han elsket de først! 

«For det er Du som hadde mine nyrer i eie. Du vevde meg sammen i min mors liv.» Salme 139:13

No comments: