Wednesday, September 5, 2018

(Backup) W.W.J.D?

Da jeg var yngre hadde jeg armbånd der det sto: W.W.J.D? Jeg hadde ett i lysegrønt og ett i mørkegrønn. Jeg brukte de. Men tenkte jeg egentlig virkelig over hva det sto? Her kommer forklaringen på forkortelsen tilfelle du ikke vet det, What would Jesus do? Altså på norsk : Hva ville Jesus gjort? 
I hver situasjon vi kommer i burde vi ha tenkt på de fire ordene. De ordene burde vært rettledende for oss i livet! Vi hadde tilgitt mye fortere, vi hadde gitt mer av oss selv, vi hadde bedt før ditt og datt osv. Det er ikke lenge siden jeg snakket med en dame og da plutselig kom på akkurat de armbåndene. Tenkte bare å komme med en liten oppmuntring til alle som leser her, vi bør begynne å tenke hva Jesus ville gjort!



«Overgi din vei til Herren, stol på Ham, Han skal gjøre det.» Salme 37:5

No comments: