Thursday, October 13, 2016

Takk under alle forhold...

Vi har vært en tur på besøk hos gullet sine oldeforeldre. Jeg har hatt ett sterkt ønske om at de skal få treffe gullet og gullet dem, og meg og Morten ville også gjerne treffe dem! De betyr mye for meg og familie og slekt er noe jeg har vært veldig glad for at jeg har. 
Bildet under er gullet og oldemoren sin hånd.
 
Jeg tror at det å sette pris på det en har, ta vare på det en har og takke for det en har er veldig viktig! Jeg må innrømme at jeg ikke er flink til å takke Gud for mine nære og kjære. Men innser at det er noe jeg bør begynne med mye mer!
Vi skal faktisk takke uansett omstendigheter!
Det er viktig å takke Gud!

"takk under alle forhold! For dette er Guds vilje for dere i Kristus Jesus." 1. Tessaloniker brev 5:18

No comments: