Tuesday, October 11, 2016

Gud kan!

God dag folkens. Ny dag og nye muligheter( om ikke Jesus Kristus plutselig kommer. Da er det for seint å velge.) 
Jeg satt å spiste her en dag, så kom jeg til å tenke på hva noe av måltidet mitt faktisk inneholdt. Det inneholdt blant annet melk og egg. Når sant skal sies så er jeg veldig velsignet som får drikke og spise det, det er ikke alle som har råd til det. Det er mye fattigdom i verden, dessuten er det krig i verden og vi er enn så lenge heldige som ikke har det i Norge. Ps. Norge må omvende seg! Vi må omvende oss og vende oss til Den levende Gud!
Det jeg altså skulle skrive om egg og melk da, det er at jeg har vært veldig allergisk til begge deler, såpass at jeg ikke kunne ta i egg. Når jeg var på butikken så måtte jeg lese på maten jeg skulle kjøpe om det inneholdt melk eller egg. ( Det finnes tannkrem med egg i)uansett det finnes egg erstatning og vegetabilsk melk og melkeprodukter så det var kjekt for meg.
Men altså det jeg faktisk skulle frem til var at som du sikkert skjønner så er jeg ikke allergisk lenger og Hvordan? 
Jo, jeg ba til Den Eneste levende Gud om helbredelse! Og da jeg var blitt helbredet så prøvde jeg å innta produkt som inneholdt det, og Hans makt gjør at jeg idag kan spise både egg og drikke melk i sammen! Gud er en så fantastisk gode Gud! 
 
"For Jeg vet hvilke tanker jeg tenker om dere sier Herren, tanker til fred og ikke noe ondt. Jeg vil gi dere framtid og håp." Jeremia 29:11

No comments: