Friday, September 23, 2016

Lille gull

Som dere gjerne har skjønt så har lille gull kommet!
Det er fantastisk å få se Gud underfulle skaperverk! Et barn skapt av Den Allmektige Gud! Nydelig skapt også! Gud er så god og har gitt oss ett nydelig barn!
Det er så fantastisk den fine tiden vi får i sammen! Jeg kan sitte å bare se på lille gull! Såå fantastisk nydelig og sjarmerende! Takk Jesus for vår nydelige skatt! Og de silkemyke hendene til et så rent barn!
Tenk lille gull har for ikke lenge siden vært inni magen min og kjent mitt hjerte banke! Kanskje lille gull har hatt en fantastisk opplevelse med vår Herre og Frelser der inne, ikke vet jeg. Men i hvert fall så tror jeg lille gull merker Guds nærvær!


" For det er Du som hadde mine nyrer i eie. Du vevde meg sammen i min mors liv. Jeg vil prise Deg, for ved fryktinngytende gjerninger er jeg blitt et underverk. Underfulle er Dine gjerninger, og min sjel vet det så vel." Salme 139:13-14

No comments: