Monday, August 29, 2016

Gud gjør mirakler

Guds veier er uransakelige! Vi kan be til Ham om noe og det kan se ut som akkurat det du ber om at ikke skal skje det skjer. Det har jeg nemlig opplevd for ikke lenge siden. Jeg bad om at noe ikke skulle skje og det verre skjedde. Gud er en fantastisk Gud!!! Han lærte meg igjennom det, slik at jeg er glad og takknemlig for det! Gud er en fantastisk Gud som svarer på sine fantastiske måter! Han visste hva jeg trengte så Han gjorde det som var det beste!
Vi vet ikke alltid hva som er best! Men det gjør Han!
Han som elsker oss mer enn vi kan forstå vet å gi gode gaver til Sine barn!
Herre! Må Du alltid få ha mitt hjerte!

"Hvis altså dere som er onde, vet hvordan dere skal gi gode gaver til deres barn, hvor mye mer skal ikke da deres Far som er i Himmelen, gi gode gaver til dem som ber Ham!" Matteus 6:11

No comments: